2020/01/01

Prayer of Salvation

O Lord God. 


I come to You in the Name of Jesus Christ.


Your Word says, ".. whosoever shall call on the name of the Lord shall be saved" (Acts 2:21).


I ask Jesus to come into my heart to be the Lord of my life. I receive eternal life into my spirit and according to Romans 10:9, "That if thou shalt confess with thy mouth the Lord Jesus, and shalt believe in thine heart that God hath raised Him from the dead, thou shalt be saved," 


I declare that I am saved; I am born-again; I am a child of God! 


I now have Christ dwelling in me, and greater is He that is in me than he that is in the world (1 John 4:4)! 


I now walk in the consciousness of my new life in Christ Jesus. Hallelujah!"




사랑하는 주 예수님, 내 심령에 오세요.
나의 죄를 용서해주세요.
나를 씻으시고, 깨끗게 하시고, 자유케 해주세요.
예수님, 나를 위해 죽으심을 감사합니다. 

나는 예수님이 죽음에서 일어나셨음을 믿습니다.
나를 위해 다시 오심을 믿습니다.

나를 성령으로 채워주세요.

잃어버린자를 위한 열정을 주세요
하나님의 것에 대한 갈망을 주세요
예수 그리스도의 복음을 전할 거룩한 담대함을 주세요

나는 구원받았습니다.

나는 다시 태어났습니다.

나는 용서 받았습니다.

나는 하나님 나라로 향하는 길에 있습니다.
왜냐하면, 예수님을 내 심령에 가졌기 때문입니다.

0 comments: